Mike Tyson is Not From Paris Madame

CREDITS: Drôle de Monsieur

Mike Tyson, inclusief zijn gezichtstattoo, is het nieuwe gezicht van Drôle de Monsieur. Een samenwerking die we niet direct aan zagen komen, maar de hoeken kon je in zijn beste tijd ook niet voorspellen.

Daarmee doen ze de slogan Not From Paris Madame meteen eer aan, want Iron Mike komt natuurlijk uit Brownsville, NY.

Mike Tyson de nieuwe man van DrÔle de Monsieur

De boksringkoning stampt zichzelf daarmee de fashionwereld in. Dat is niet aan komen waaien, of course. Iets wat direct de rode draad is van de campagne: ‘Wherever you’re coming from, always bet on yourself,’ zijn de eerste woorden van Tyson in de marketinguitingen. Dat heeft te maken met zijn tijd in Brownsville. Daar waar kansen op succes klein lijken, maar met hard werken, vastberadenheid en een sterke wil heeft hij zijn pad gecreëerd.

Tysons story past bij het merkverhaal

Het verhaal van Tyson: geboren in een van de ruigste buurten van NY, maar, na jaren van toewijding, al op zijn twintigste wereldkampioen zwaargewicht geworden. Daarmee staat hij te boek als de jongste in de boksgeschiedenis en dat past precies bij wat Drôle de Monsieur wil vertellen. Not From Paris Madame is een manier van leven die bedenkers aan iedereen willen meegeven. Het gaat om de juiste energie, optimisme en toewijding. Als je dat hebt zal het altijd bij je terugkomen, waar je ook vandaan komt.

En bij wie kom je dan uit? Juist. Mike Tyson.

LEES OOK
6 must-follow interieurdesigners op Insta
6 must-follow interieurdesigners op Insta
Inrichten van je interieur vrouwelijk? Allesbehalve! Als man moet je zeker op de hoogte zijn van de belangrijkste zaken als het aankomt op jouw interior design. Enerzijds de basics.…
Een fashion guide door modehoofdstad Milaan
Een fashion guide door modehoofdstad Milaan
Milaan. De metropolis van mode en de geboorteplaats van merken als Giorgio Armani, Dolce & Gabbana, Prada, Versace en Moschino. Om maar even wat te noemen. Voorafgaand…
De taal van zakenauto’s
De taal van zakenauto’s
Je kunt nog zo’n gelikte pitch houden, als je aan komt rollen in een piepende kar vol koffievlekken en kinderstoeltjes, verlies je al voor je binnen bent.…
De kracht van customization
De kracht van customization
Iedereen wil uniek zijn, maar koopt massaal dezelfde hoodie. Ironisch, toch? In een tijd waarin algoritmes bepalen wat je ziet en hoort, is persoonlijke aandacht ineens het…