Snotyoung dropt heerlijke, stijlvolle ready-to-wear collectie

We build our own world.​

En zo is het maar net. Met deze woorden is Snotyoung op het moment van schrijven de modewereld aan het veroveren. Het merk heeft zich gevormd tot een respecteerde maker van onmisbare basics. Na een hele lekkere, succesvolle collectie vorig jaar is er nu een tweede collectie gedropt. Met een aantal key items die ook een plaatsje verdienen in jouw kledingkast.

Snotyoung streetwear lanceert brute tweede collectie

Snotyoung heeft zich voor de nieuwe collectie laten inspireren door de creatieve wortels van het merk. Ze geloven in een onafhankelijke en moedige filosofie. Dat hebben ze laten weten door te vertalen naar een uitgebreide collectie. Met de hoogwaardige basic T-shirts, truien en shorts wil het merk laten zien dat avontuur de kern is van alles wat ze doen.

snotyoung
Foto: Snotyoung

Build your own world

De collectie is een oproep aan onze generatie om een eigen wereld op te bouwen. In de rare tijd waar we nu in leven en waar veel in gebeurt, past het merk helemaal. Heb je een droom? Go for it! Het merk spoort je aan om risico’s te nemen, te blijven leren en om jezelf te blijven profileren. De tijd van stilzitten is voorbij.

Goed onderscheidend vermogen

De eigenaren van Snotyoung zijn je al voor geweest. De twee creatieve geesten hebben hun krachten gebundeld en hun gedeelde ideologie uitgewerkt in kleding. Zonder enige relevante ervaring in de mode-industrie zijn ze toch flink op weg om groot te worden. Met Snotyoung willen ze zich van de massa onderscheiden en mensen aanmoedigen om een beweging te creëren. De eerste stap zet je door een statement te maken. Laat aan iedereen zien dat jij op dit moment ook jouw eigen wereld aan het bouwen bent. Het draait uiteindelijk toch om jou, vriend.

Snotyoung, Snotyoung dropt heerlijke, stijlvolle ready-to-wear collectie
Foto: Snotyoung
LEES OOK
Collab van de dag: gelato en sneakers
Collab van de dag: gelato en sneakers
Een sneakermerk dat smaakt naar meer? Mason Garments (f)likt het gewoon. Deze zomer stapten de Amsterdammers achter de gelatobar bij Massimo Gelato en roerden daar drie exclusieve…
Het verhaal achter de Nike swoosh
Het verhaal achter de Nike swoosh
Het logo van Nike is een grafisch kunststukje an sich. Het is een logo dat de hele wereld kent en dat gaat ook niet meer veranderen. Zo…
Weekend Desires #380
Weekend Desires #380
Vier je extra langeeeee weekend op dezelfde manier als altijd. Met de mooiste vrouwen van The Gram: View this post on Instagram A post shared by Pepa…
Not On My Harley
Not On My Harley
BMX’en in een skatepark. In een klassieke Porsche 911 door een oldschool McDrive rijden. Met een veerpont over het IJ varen. Een krantje lezen in een bomvolle…