Een nieuwe Opel betalen kan nu met YouTube views

Dat YouTube views geld waard zijn, is wel te merken aan de vele vloggers die er lekker aan verdienen. Opel neemt dit redelijk letterlijk en komt met een campagne waar je een nieuwe auto kunt betalen met deze YouTube views. Dit geldt ook voor ‘de gewone mens’. Hiervoor moet je een proefrit maken in een Opel en dit op spraakmakende wijze vast leggen in een video of review. Als je de video op YouTube plaatst, maak je kans om een nieuwe Opel te ‘betalen’ met de views van je video. Stap in de auto en neem je camera mee voor een rondje actieshots!

nieuwe-opel

Kans maken op een nieuwe Opel

Om kans te maken heb je een willekeurige Opel, iets waarmee je kunt filmen en een YouTube-kanaal nodig. Wie als eerste voldoende views heeft verzameld, mag een nieuwe Opel ‘betalen’ met de views van zijn video. Opel stelt hier drie auto’s voor ter beschikking. Je video moet dus wel creatief genoeg zijn om genoeg views te scoren. Voor 589.900 views maak je kans op een Opel Karl Rocks Online Edition. Een Opel Corsa 3-deurs Online Edition kost 739.600 views. Voor een Opel Astra 5-deurs Online Edition zijn 922.800 views nodig. Daarnaast zijn er drie accessoires ‘te koop’ met behulp van YouTube-views. Een loopauto voor de kleine man kost 5.160 views, een dakkoffer van Opel heb je voor 24.200 views en voor een iPad-houder  zijn 3.000 views genoeg. De actie loopt van 24 april tot en met 30 juni 2017 of wanneer de zes producten verkocht zijn aan de beste filmmakers.

Denk je nou van ‘dit wil ik dus écht gaan proberen’ en je hebt écht een hele dolle video, stuur ons dan de YouTube-link en pitch waarom jij vind dat wij hem moeten delen. Want een beetje hulp is altijd welkom! En kleine tip: als je video heel goed is, heb je toch helemaal geen pitch nodig…

nieuwe-opel-3



ESSENTIALS