Kith blijft, zoals gewoonlijk, trouw aan zijn roots en viert opnieuw de liefde voor zijn thuisstad New York. Dit keer draait alles om de trots van de stad: de Yankees en hun legendarische World Series-overwinningen.
Kith x New York Yankees
Kith zet vol in op borduursels. Over vind je retro “Cooperstown Collection”-logo’s op jackets en op een Corduroy Avery Bomber zijn alle kampioensjaren gestikt. Zelfs de accessoires zijn on point: van New Era-headwear tot een backgammon-set en collectible tire caps met Yankees-artwork.
Maar Kith zou Kith niet zijn zonder de juiste partners. Zo is er een Victus-bat die bijna juwelenstatus heeft met 9.000 Montana Blue en Clear-kristallen. Rawlings levert twee exclusieve “Heart of the Hide”-mitts, AVIREX dropt drie flight jackets en Clarks Originals schuift aan met tri-branded Sunderland sneakers.
Jason Alexander als fashion-honkballer
De campagne krijgt bovendien extra glans dankzij acteur Jason Alexander, die als catcher een link legt tussen popcultuur en baseballcultuur. De Kith for New York Yankees-collectie verschijnt wereldwijd op vrijdag 26 september om 11:00 uur EST via Kith. Zet je alarm, want dit is er eentje die de geschiedenisboeken in kan.