Voetbalshirt met stadionenergie én streetstyle? Say less. Tijdens El Clásico op zaterdag 11 mei verschijnt FC Barcelona in een speciaal tenue met het Cactus Jack-logo van Travis Scott.
Niet ergens op de mouw, maar pontificaal op de borst. Spotify offert zelfs z’n eigen logo op. Alles voor de show.
Het Cactus Jack-logo van Travis Scott als hoofdsponsor FC Barcelona
Het is de zesde keer dat Spotify en Barça een ‘jersey takeover’ lanceren. Eerder sierden al Drake, ROSALÍA, The Rolling Stones en KAROL G het shirt. Maar Travis tilt het naar een hoger niveau. Met meer dan 67 miljoen maandelijkse luisteraars en tracks in de Spotify Billions Club is hij niet zomaar een artiest, hij ís het podium.

Capsulecollectie in Cactus Jack-stijl
Als klap op de vuurpijl komt er een gelimiteerde capsulecollectie in Cactus Jack-stijl. In de collectie vind je een retro jersey, hoodie, pet en verschillende accessoires. Voor fans, fashionliefhebbers en verzamelaars. En alsof dat nog niet genoeg is, dropt Travis ook een Matchday Playlist én geeft hij op vrijdag 10 mei zijn allereerste show ooit in Barcelona. Exclusief voor zijn meest loyale Spaanse luisteraars. El Clásico wordt dit jaar net zo goed een catwalk als een clash.