BMX’en in een skatepark. In een klassieke Porsche 911 door een oldschool McDrive rijden. Met een veerpont over het IJ varen. Een krantje lezen in een bomvolle metro van de Nieuwmarkt naar Waterlooplein.
Jup, elk vervoermiddel heeft z’n charme. Dat blijkt wel weer. En toch gaat er niets boven een Harley-Davidson-machine uit Milwaukee.
Alles is cool, maar we zitten niet op onze Harley…
Daarom vieren wij Not On My Harley. een fashionserie rondom de heritage van Harley-Davidson apparel, vastgelegd zonder motor in de buurt. Dat doen we samen met content creators Terence den Ouden, Generino Thomas, Geronimo Tuhumena, Stef Eberson en Gina July. Want hoewel de invloed van H-D mijlenver reikt op motorroutes, geeft het merk ook veel gas in het straatbeeld. Terecht, en collabs met merken als Dickies laten zien dat de modehendel nog niet wordt losgelaten.
We missen onze H-D
Not On My Harley staat voor het gemis van Harley op momenten dat ze op een andere manier van A naar B vertoeven. Je mist namelijk pas iets als je het niet meer hebt. Of in dit geval: als je er niet opzit. Het gaat om het benadrukken van de vrijheid van motorrijden. Iets wat diepgeworteld zit in het DNA van de Amerikanen – en dat zal nooit, maar dan ook nooit, veranderen.
Met een mix van liefhebbers van fashion, het leven, motorrijden en vrijheid ademt de shoot Harley-Davidson. Maar dan met een benadering waar je nog niet eerder aan hebt gedacht. Check hier alles van Harley-Davidson apparel.
Je mist pas iets als je het niet meer hebt