Off White schiet AC Milan naar CL-niveau in modewereld

CREDITS: AC Milan

Jaarlijks verschijnen de ziekste voetbalshirts om te shinen op het veld. Om de status als voetballer hoog te houden wordt er ook veel aandacht besteed aan ‘buiten de lijntjes.’ AC Milan snapt dat en heeft de back van zijn spelers door een collab aan te gaan met de modekoningen van Off White.

Off White schiet raak met de mannen van AC Milan

Dat Milaan bekendstaat als fashionstad bewijst topclub AC Milan maar weer. Met deze samenwerking doet de iconische club de stad eer aan. Vanaf nu sprinten Olivier Giroud en Sandro Tonali in stijl van wedstrijd naar wedstrijd.

Trainingspakken verleden tijd

Designers gaan vaak helemaal los op voetbalshirts, nu is het tijd om ook in stijl uit de spelersbus te stappen. Ouderwetse trainingspakken maken plaats voor neutraal getint bomberjack met graphics die Off White ademen. Zo lopen de Italianen – zoals altijd – er retestijlvol bij. Zeg nou zelf., de beelden liegen toch niet? Naast dit hippe streetwearitem gaat Off White nog een stapje verder. De samenwerking bestaat ook uit chique pakken, logo’s op de spelersbus en manchetknopen in de kleuren van de club. Kortom: een totaalplaatje.

De vraag blijft echter of de koning van het voetbal Zlatan Ibrahimovic zijn approval geeft voor de kledingstijl. De legende is in ieder geval niet op zijn mondje gevallen, maar vooralsnog blijft het stil van Zweedse kant. De Off White-stijl is dus officieel goedgekeurd.

Source:
LEES OOK
Een fashion guide door modehoofdstad Milaan
Een fashion guide door modehoofdstad Milaan
Milaan. De metropolis van mode en de geboorteplaats van merken als Giorgio Armani, Dolce & Gabbana, Prada, Versace en Moschino. Om maar even wat te noemen. Voorafgaand…
De taal van zakenauto’s
De taal van zakenauto’s
Je kunt nog zo’n gelikte pitch houden, als je aan komt rollen in een piepende kar vol koffievlekken en kinderstoeltjes, verlies je al voor je binnen bent.…
De kracht van customization
De kracht van customization
Iedereen wil uniek zijn, maar koopt massaal dezelfde hoodie. Ironisch, toch? In een tijd waarin algoritmes bepalen wat je ziet en hoort, is persoonlijke aandacht ineens het…