Streetwear-update: Charlotte de Witte en Filling Pieces droppen dikke collab

CREDITS: Filling Pieces / KNTXT

Charlotte de Witte ken je van héle, héle harde BPM’s, dikke eindshows én natuurlijk haar eigen stijl. Met haar kenmerkende piercings en bewegingen maakt ze niet alleen statements achter de draaitafel, maar ook met haar looks. 

KNTXT x Filling Pieces

Dat moet worden doorvertaald naar de fashionindustrie, moet het marketingteam van Filling Pieces gedacht hebben. Daarom komten er nu een aantal dikke collabs tussen Charlotte de Witte’s label KNTXT en het streetwearmerk. Exclusief te scoren tijdens ADE – hoe kan het ook anders?

Flanellen jas, leren card holder en boots

De collectie heeft Charlotte samen met Filling Pieces-oprichter Guillaume Philibert ontworpen. En alle exclusieve items ademen beide labels. KNTXT’s kenmerkende underground stijl en de karakteristieke ‘X’ worden gecombineerd met Filling Pieces’ iconische en exclusieve ontwerpen. In de collectie vind je een flanellen jas, een leren kaartenhouder en de Jenn Boot Coal: een op maat gemaakte leren laars. De exclusieve KNTXT x Filling Pieces-collectie is verkrijgbaar in de Filling Pieces flagshipstore (Spuistraat 168A) van 19 tot 23 oktober en vanaf 20 oktober online. 

De collectie staat voor het concept ‘No label can hold us.’ In de muziekwereld plaats je niemand in hokjes en bij mode evenzo. Daarom hebben de verschillende modellen een uniforme look, met dezelfde styling voor iedereen. Daarmee probeert de collectie de labels die mensen kunnen voelen van de buitenwereld weg te nemen. En jij mag bepalen of dat KNTXT van Charlotte de Witten Filling Pieces is gelukt.

Foto’s: Filling Pieces / KNTXT

Source:
Filling Pieces / KNTXT
LEES OOK
Een fashion guide door modehoofdstad Milaan
Een fashion guide door modehoofdstad Milaan
Milaan. De metropolis van mode en de geboorteplaats van merken als Giorgio Armani, Dolce & Gabbana, Prada, Versace en Moschino. Om maar even wat te noemen. Voorafgaand…
De taal van zakenauto’s
De taal van zakenauto’s
Je kunt nog zo’n gelikte pitch houden, als je aan komt rollen in een piepende kar vol koffievlekken en kinderstoeltjes, verlies je al voor je binnen bent.…
De kracht van customization
De kracht van customization
Iedereen wil uniek zijn, maar koopt massaal dezelfde hoodie. Ironisch, toch? In een tijd waarin algoritmes bepalen wat je ziet en hoort, is persoonlijke aandacht ineens het…