Al een idee waar jij ADE aftrapt? Nee? Nou, wij wel. Heineken en Audio Obscura openen het Amsterdam Dance Event met een gratis rave in de G-Star RAWFACTORY. Oftewel: een cocktail van beton, beats en bier.
Woensdag 22 oktober van 17.00 tot 22.00 uur wordt de fabriek omgetoverd tot een dancewalhalla waar Nederland als eerste proost op hét feest van het jaar.
Dit is het startschot van ADE
Wie de Very Special Guest is die de avond gaat kronen, blijft nog even geheim. Maar dat het groot wordt, moge duidelijk zijn: Tjade b2b LAMMER staan al op de line-up, samen met Helena Lauweart b2b Rozie, Laura Meester, D Stone en SOLIT.
Gratis, maar niet vanzelfsprekend
De toegang is gratis, maar niet vanzelfsprekend. Heineken gooit de eerste tickets over de toonbank op de plek waar vriendschappen ontstaan: aan de bar. Op donderdag 16 oktober tussen 20:00 en 22:00 uur kun je ‘Het Eerste Rondje’ bestellen in drie iconische Amsterdamse locaties, Chicago Social Club, Chin Chin Club en Van de Werf, en direct kans maken op de eerste kaarten. Geen tijd om te gaan? Dan kun je vrijdag 17 oktober online proberen je plekje te veroveren via deze link.
‘Het Eerste Rondje’ in quotes
Lisa van der Heijden (Heineken) vat het goed samen: “ADE is wereldwijd hét epicentrum van elektronische muziek. Met dit gratis openingsfeest willen we mensen uit alle windstreken verbinden. En hoe doe je dat beter dan met een ijskoude Heineken in je hand?”
Ook Jorinde Boom (ADE) ziet het als een symbool voor toegankelijkheid: “Heineken’s ‘Eerste Rondje’ is hét Opening Event van de ADE-week. Een feest van indrukwekkend niveau dat de energie van ADE en de stad perfect vangt.”
Peter Kan (Audio Obscura) voegt toe: “Samen brengen we een openingsrave die draait om collectieve energie, vrijheid en saamhorigheid. Fantastisch om zoveel mensen blij te kunnen maken met deze energieke, gratis opening.”