Snotyoung heeft de tofste kantoortuin van NL

Lekker een bruin broodje kaas aan ’t eten met collega Jan in de sfeerloze, grauwe kantoortuin? Of pak je jouw sigaretje op straat na een daling van twaalf verdiepingen?

Helaas zien we deze taferelen nog vaak voorkomen bij bedrijven. Dat moet beter kunnen. En dat vinden the big ballers achter het kledingmerk Snotyoung ook.

Basketbalcourt als kantoortuin

Ze hebben hun tuin omgetoverd tot een kleurrijk basketballcourt. Want: als je dan toch volgens je eigen regels speelt, waarom dan niet je eigen playground fixen?

, Snotyoung heeft de tofste kantoortuin van NL
Foto: Snotyoung

Work hard, play hard

Work hard, play hard kun je op SY Headquaters in optima forma uitvoeren. De creatieve mensen kunnen na een heftige werkochtend even stoom afblazen in de tuin. Gewoon driepuntertje hier, een goede dunk daar. Dit moet de tofste kantoortuin van Nederland zijn.

Op dit moment is het nog alleen voor het eigen team bedoeld. Maar ze sluiten niet uit dat er in de toekomst feestjes en shoots worden georganiseerd.

Collectie

Het basketballcourt past bij de visie en de collecties van het streetwearmerk. In de collecties zie je relaxed fit T-shirts en truien terug met op de voor- en achterkant toffe art works. Het design en de kleurstellingen van deze prints geven je direct basketbal vibes. 

Deze collecties kunnen met zo’n kantoortuin alleen nog maar beter worden in de toekomst. Aan de creativiteit van het team zal het in ieder geval niet liggen. Wij zijn benieuwd of er nog meer merken zijn die hun tuin nu een upgrade willen geven…

Foto’s: Snotyoung

LEES OOK
6 must-follow interieurdesigners op Insta
6 must-follow interieurdesigners op Insta
Inrichten van je interieur vrouwelijk? Allesbehalve! Als man moet je zeker op de hoogte zijn van de belangrijkste zaken als het aankomt op jouw interior design. Enerzijds de basics.…
Een fashion guide door modehoofdstad Milaan
Een fashion guide door modehoofdstad Milaan
Milaan. De metropolis van mode en de geboorteplaats van merken als Giorgio Armani, Dolce & Gabbana, Prada, Versace en Moschino. Om maar even wat te noemen. Voorafgaand…
De taal van zakenauto’s
De taal van zakenauto’s
Je kunt nog zo’n gelikte pitch houden, als je aan komt rollen in een piepende kar vol koffievlekken en kinderstoeltjes, verlies je al voor je binnen bent.…
De kracht van customization
De kracht van customization
Iedereen wil uniek zijn, maar koopt massaal dezelfde hoodie. Ironisch, toch? In een tijd waarin algoritmes bepalen wat je ziet en hoort, is persoonlijke aandacht ineens het…