Geraldine Kemper showt haar bloedmooie lichaam in nieuwe video

CREDITS: This is Us | Creatie: Roy Schellekens
Lifestyle

Het woord droomvrouw en Geraldine Kemper gaan hand in hand. Geraldine heeft namelijk alle facetten van de vrouw van jouw dromen. Ze is bizar mooi, heeft héérlijke humor, zelfspot én met stip op 1: ze is altijd zichzelf. De blondine laat te allen tijde de échte Geraldine zien. En dat gegeven maakt haar zó aantrekkelijk dat we bijna van onze stoel afglijden.

Geraldine steelt show in ‘I AM I’ campagne van Van Gils

Van Gils hoefde daarom niet lang te denken over wie hét gezicht zou worden van de nieuwe ‘I AM I’ campagne. De campagne draait om het nieuwe vlaggenschip van Van Gils Parfums: Van Gils ‘I’. Door een vrouwengeur te introduceren die niet alleen ‘for her’ is, en een niet alleen ‘for him’ mannengeur, is het Nederlandse Van Gils Parfums vastberaden om de genderhokjes binnen de internationale parfumwereld af te breken. Geraldine is dan natuurlijk de ultieme ambassadeur, want ze pakt zowel de vrouwen- als mannenrol perfect op.

Foto: This is Us | Creatie: Roy Schellekens

Geen zwakker geslacht

In de nieuwe campagne bewijst mevrouw Kemper maar weer eens dat er gewoonweg geen zwakker geslacht bestaat. Samen met Van Gils veegt ze alle vooroordelen die er zijn in de wereld in één video van tafel. Ze laat zien dat vrouwen exact diegene kunnen en mogen zijn die ze willen zijn. Hier worden wij mannen zéér, zéér blij van, want niks is zo sexy als een vrouw die laat zien waar zij voor staat.

We kunnen het niet mooier omschrijven als Jessy van Gils, marketing manager van Van Gils Parfums: “Geraldine is het toonbeeld van de moed om je echte ik te zijn én te laten zien. Ze is openlijk geïnteresseerd in zowel mannen als vrouwen. Ziet er prachtig uit in een jurk, maar is ook zeker niet bang om de broek aan te hebben. Letterlijk én figuurlijk. Dat maakt haar tot de perfecte ambassadeur van Van Gils ‘I’.

Heb jij ook de moed om je echte ik te zijn én te laten zien? Dan ga jij – net zoals Geraldine – de wereld veroveren met Van Gils ‘I’. 

Foto: This is Us | Creatie: Roy Schellekens

Mooi, mooier, mooist

Geraldine laat haar fantastische lichaam zien in de campagnevideo’s. Ze schittert, ze straalt, ze is zichzelf. En bloedmooi. Je ziet aan alles dat Geraldine houdt van zichzelf. De mooiste blondine van Nederland kent geen schaamte, waardoor haar uitstraling alleen maar beter en beter wordt. We kunnen uren, dagen, jaren naar haar blijven kijken.

Om haar nog beter te leren kennen interviewde Van Gils Parfums Geraldine voor de campagne:

Interview met Geraldine Kemper

Wat was het eerste parfum dat je droeg?

“Mijn eerste parfum was van Naomi Campbell. Het was een niet te groot flesje en in die tijd, vooral belangrijk, niet te duur.”

Wat vond je op de middelbare school aantrekkelijk ruiken bij anderen? En nu, ben je daarin veranderd?

“Ik was gek van de mannengeur Hugo Boss. Als ik die geur nu ruik, denk ik terug aan mijn eerste liefde, mijn eerste zoen, mijn eerste vriendje… Nostalgie.”

Zijn er ook momenten dat je liever géén parfum draagt?

“Als ik een kater heb. Dan kan ik niks geen geur aan.”

Welk parfum neem jij het liefst mee op reis?

“De parfums Sun kissed salty skin en Beach Walk van het parfummerk Replica. Sinds kort draag ik ook Van Gils – I en Van Gils – I For Her! Wat een verassende, heerlijke geuren zijn dat!”

Zijn er ‘gekke’ geuren waar je dol op bent? Denk aan vers gemaaid gras, de geur van een kelder, benzine…

“Ik houd van de geur van regen in de zomer, ochtenddauw in het bos en vers gemaaid gras.”

Waarom pas jij zo goed bij het merk Van Gils Parfums en de I Am I-lijn?

“De titel zegt het heel duidelijk: I am I. Ik ben wie ik ben. Ik mag zijn wie ik ben. Er zijn zoveel meningen. Zoveel mensen vinden wat van je. Maar dit is duidelijk. Fuck you. Ik ben wie ik ben. En als je daar een probleem mee hebt, dan ga je maar weg. Ik hou van mezelf. Het is zo belangrijk om gelukkig te zijn met jezelf.”

Foto: This is Us | Creatie: Roy Schellekens
Foto: This is Us | Creatie: Roy Schellekens
Dit artikel is tot stand gekomen in samenwerking met Van Gils.
Total
31
Share