Inspiratie: dit zagen we de afgelopen jaren op de notoire Fashion Weeks

CREDITS: Bigstock - Tom Ford in 2019

Sommige nuchtere Nederlanders hebben er een hekel aan: fashion boys. Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg. Eeuwig zonde, want juist met je kleding kun je laten zien wat je in huis hebt. Gelukkig zijn héél veel mannen het daarmee eens. En dat laten ze zien op de befaamde Fashion Weeks.

Daar showen mannen hun beste outfits, merken laten hun nieuwste collecties zien. Grote steden worden voor een tijdje omgetoverd tot ware fashionwalhalla’s. Walhalla’s waar jij genoeg inspiratie vandaan kan toveren voor de komende jaren.

Dit kan je leren van de Men’s Fashion Weeks

In de volksmond wordt er veelal gesproken over de Big Four. De Fashion Weeks in New York, Londen, Parijs en Milaan vinden zichzelf allemaal het beste. Toch gaan we ook héél lekker op de klassieke Pitti Uomo in Florence. Of op de Japanse street style die te zien is in Tokyo en het minimalisme van de Fashion Week in Kopenhagen.

Omdat we snappen dat sommige mensen wel héél heftig voor de dag komen tijdens deze weken, hebben we de beste outfits van de afgelopen jaren voor je geselecteerd. Deze inspiratie kan jij op een subtiele manier terug laten komen in jouw stijl. Dan loop je er in ieder geval niet bij als een paspop.

Doe er je voordeel mee!

Pitti Immagine Uomo




Milan Fashion Week




Paris Fashion Week




Tokyo Fashion Week




New York Fashion Week




London Fashion Week




Copenhagen Fashion Week




LEES OOK
Een fashion guide door modehoofdstad Milaan
Een fashion guide door modehoofdstad Milaan
Milaan. De metropolis van mode en de geboorteplaats van merken als Giorgio Armani, Dolce & Gabbana, Prada, Versace en Moschino. Om maar even wat te noemen. Voorafgaand…
De taal van zakenauto’s
De taal van zakenauto’s
Je kunt nog zo’n gelikte pitch houden, als je aan komt rollen in een piepende kar vol koffievlekken en kinderstoeltjes, verlies je al voor je binnen bent.…
De kracht van customization
De kracht van customization
Iedereen wil uniek zijn, maar koopt massaal dezelfde hoodie. Ironisch, toch? In een tijd waarin algoritmes bepalen wat je ziet en hoort, is persoonlijke aandacht ineens het…