Next in line: fotoserie van de nieuwe Livewire S2 Mulholland

CREDITS: Livewire

Zijn ze weer: Livewire. Nadat ze op eigen benen, uh wielen, met de Livewire S2 Del Mar op de proppen kwamen, is hier alweer het volgende beestje. Next in line: de Livewire S2 Mulholland.

Livewire S2 Mulholland in beeld

Wat meteen in het oog schiet: het designafscheid van de traditionele gastankvorm. Hierdoor zijn de remleidingen en kabelboom zichtbaar, waardoor je écht één wordt met de motor. Zien we hier een nieuwe standaard?

Livewire S2 Mulholland, <strong>Next in line:</strong> fotoserie van de nieuwe Livewire S2 Mulholland
Foto: Livewire

Performance als vanouds

Dat wil niet zeggen dat je inlevert op performance. Het design is naar een next-level getild, maar de performance is juist op hetzelfde level gebleven. Met een gewicht van 196 kg, 84 pk in de gelederen en 194 ft-lb sprint de Livewire S2 Mulholland in 3,3 seconden van 0 naar 100 km/h.

Naast het weglaten van de gastankvorm is ook de rider triangle volledig nieuw, en uitgerust met een 6” riser. De handlebars zitten daardoor hoger en verder naar achteren, waardoor een rechtopstaande houding makkelijker wordt.

Laden en lossen

Livewire claimt dat de S2 Mulholland een city range van 121 mijl heeft. Los je zo nu en dan een startschot voor een stoplichtsprintje, dan zal je range snel naar beneden gaan. Gelukkig is-ie op Level Two Charging (240V) binnen 78 minuten weer op 80% van zijn capaciteit. Via een household outlet (110V) opladen duurt natuurlijk een stukkie langer: dan zit je op 80% binnen 5,9 uur.

Check hier de eerste beelden van de Livewire S2 Mulholland, en oordeel zelf over de nieuwe designgedachte.

Source: