Exploreren. Een mooi, chic woord voor ‘verkennen’, ‘onderzoeken’ of ‘doorzoeken’. Dat is heerlijk toch, dat soort woorden?
Vinden wij ook. Vooral als de betekenis ook nog eens écht van waarde is voor ons. We doen namelijk niet anders, en hetzelfde geldt voor Ford. Al sinds jaar en dag, en met élk model. Al is er één model dat zelfs z’n naam te danken heeft aan dit fenomeen: de Ford Explorer.
SMÈRRIG, Awakenings en Canvas Amsterdam: drie trips, ÉÉn Ford Explorer
Om het ‘exploreren’ van de wereld te vieren, kwamen we met het concept MANIFY Exploring over de loopbrug. In deze campagne namen we artiesten mee naar hun gigs op festivals, zodat we écht konden ontdekken hoe hun leven eruitziet op z’n dag. Een dag die extra comfy werd gemaakt door de Ford Explorer. Je weet wel, die volledig elektrische avonturen-SUV.

Precies het beestje dat nodig was voor deze trips. We konden niet alleen zorgeloos vertoeven met het rijbereik van 602 kilometer, maar werden ook in de watten gelegd door de stoelen, technische hoogstandjes en het B&O-geluidssysteem. Alles over de Explorer weten? Gotcha. We maakten al kennis met ‘m aan de Riviera én hier vind je alle details over het nu al iconische ontwerp.
Line-up
Welke trips we dan maakten met MANIFY Exploring? Dit was de line-up:
- Met @rnbsingalong naar SMÈRRIG
- Met @remcobeekwilder naar Awakenings Festival
- Met @tiga_collective naar Canvas Amsterdam
En zo ging het eraan toe:





