Vier ringen, drie strepen in de F1

CREDITS: Audi Sport

Vier ringen, drie strepen. Vanaf 2026 zijn ze niet meer los van elkaar te denken. Audi maakt zich op voor zijn langverwachte debuut in de Formule 1 en neemt adidas mee als officiële apparel partner.

Het resultaat: een deal voor meerdere jaren waarin performance en stijl samenvallen op het hoogste podium van de autosport.

Audi en adidas racen samen de F1 in

Audi presenteerde onlangs een frisse designtaal die draait om helderheid en precisie. Precies diezelfde lijn trekt adidas door in de kleding waarmee het toekomstige team de paddock betreedt. Geen overbodige details, maar strakke lijnen en een focus op impact.

Meer dan alleen performance

Volgens beide merken gaat het partnerschap verder dan materiaal en prestaties. Het draait om gedeelde waarden: innovatie, vooruitstrevend denken en een wereldwijde uitstraling die de sport overstijgt. Voor Audi is de F1-instap een statement. Voor adidas is het een nieuwe stap in hun motorsport-ambities. Samen beloven ze spectaculaire activaties en ervaringen neer te zetten – on en off track.

Source:
LEES OOK
Een rondje Mercedes-iconen
Een rondje Mercedes-iconen
Mercedes-Benz heeft altijd iets gehad met auto’s die verder gaan dan staal en chroom. Modellen die geen tijd kennen, maar generaties overstijgen. Namen die meteen beelden oproepen:…