Louis Vuitton laat nu ook sporen achter in de F1

CREDITS: Louis Vuitton

Louis Vuitton en de Formule 1 hebben de handen ineengeslagen voor een samenwerking die mode, luxe en motorsport samenbrengt als nooit tevoren.

Met een 10-jarig partnerschap wordt Louis Vuitton niet alleen een Official Partner van de Formule 1, maar ook de Title Partner van de Formula 1 Louis Vuitton Australian Grand Prix 2025. 

Louis Vuitton zet zijn stempel op de F1

Het 75-jarig bestaan van de Formule 1 in 2025 krijgt een extra vleugje exclusiviteit met de intrede van Louis Vuitton. Dit betekent dat het modehuis een prominente aanwezigheid zal hebben bij grote races over de hele wereld.

, <strong>Louis Vuitton</strong> laat nu ook sporen achter in de F1
Foto: Louis Vuitton

Een nieuw F1-tijdperk

Denk aan trackside branding, een primeur voor het merk in de sportwereld en de iconische Trophy Trunks die gebruikt zullen worden om de race winnaars te vieren. Deze samenwerking is niet uit de lucht komen vallen. Louis Vuitton’s relatie met de autosport begon al in 2021, toen het zijn eerste Trophy Trunk maakte voor de Grand Prix van Monaco. Het merk heeft bovendien al decennialang op maat gemaakte koffers gecreëerd voor prestigieuze sportevenementen zoals de FIFA World Cup, de Ballon d’Or en de Olympische Spelen en nu dus de uitbreiding naar de Formule 1. 

De 2025 Formule 1-kalender trapt af op 16 maart in Melbourne en Louis Vuitton zal daar vanaf de eerste race een onmiskenbare rol spelen. Met de tagline “Victory travels in Louis Vuitton” wil het merk niet alleen de exclusieve uitstraling van de Formule 1 versterken, maar ook de pure klasse van sport en techniek vieren.

Source:
LEES OOK
Collab van de dag: gelato en sneakers
Collab van de dag: gelato en sneakers
Een sneakermerk dat smaakt naar meer? Mason Garments (f)likt het gewoon. Deze zomer stapten de Amsterdammers achter de gelatobar bij Massimo Gelato en roerden daar drie exclusieve…
Weekend Desires #380
Weekend Desires #380
Vier je extra langeeeee weekend op dezelfde manier als altijd. Met de mooiste vrouwen van The Gram: View this post on Instagram A post shared by Pepa…
Het verhaal achter de Nike swoosh
Het verhaal achter de Nike swoosh
Het logo van Nike is een grafisch kunststukje an sich. Het is een logo dat de hele wereld kent en dat gaat ook niet meer veranderen. Zo…
Not On My Harley
Not On My Harley
BMX’en in een skatepark. In een klassieke Porsche 911 door een oldschool McDrive rijden. Met een veerpont over het IJ varen. Een krantje lezen in een bomvolle…