Louis Vuitton laat nu ook sporen achter in de F1

CREDITS: Louis Vuitton

Louis Vuitton en de Formule 1 hebben de handen ineengeslagen voor een samenwerking die mode, luxe en motorsport samenbrengt als nooit tevoren.

Met een 10-jarig partnerschap wordt Louis Vuitton niet alleen een Official Partner van de Formule 1, maar ook de Title Partner van de Formula 1 Louis Vuitton Australian Grand Prix 2025. 

Louis Vuitton zet zijn stempel op de F1

Het 75-jarig bestaan van de Formule 1 in 2025 krijgt een extra vleugje exclusiviteit met de intrede van Louis Vuitton. Dit betekent dat het modehuis een prominente aanwezigheid zal hebben bij grote races over de hele wereld.

, <strong>Louis Vuitton</strong> laat nu ook sporen achter in de F1
Foto: Louis Vuitton

Een nieuw F1-tijdperk

Denk aan trackside branding, een primeur voor het merk in de sportwereld en de iconische Trophy Trunks die gebruikt zullen worden om de race winnaars te vieren. Deze samenwerking is niet uit de lucht komen vallen. Louis Vuitton’s relatie met de autosport begon al in 2021, toen het zijn eerste Trophy Trunk maakte voor de Grand Prix van Monaco. Het merk heeft bovendien al decennialang op maat gemaakte koffers gecreëerd voor prestigieuze sportevenementen zoals de FIFA World Cup, de Ballon d’Or en de Olympische Spelen en nu dus de uitbreiding naar de Formule 1. 

De 2025 Formule 1-kalender trapt af op 16 maart in Melbourne en Louis Vuitton zal daar vanaf de eerste race een onmiskenbare rol spelen. Met de tagline “Victory travels in Louis Vuitton” wil het merk niet alleen de exclusieve uitstraling van de Formule 1 versterken, maar ook de pure klasse van sport en techniek vieren.

Source:
LEES OOK
SUCUX V8: espresso krijgt een motorblok
SUCUX V8: espresso krijgt een motorblok
In Berlijn wordt koffie sinds kort niet meer gewoon gezet, maar gestart. Studio Sucuk & Bratwurst heeft met SUCUX Coffee de SUCUX V8 gelanceerd: een espresso machine…
91 outfits van modevirtuoos Giorgio Armani
91 outfits van modevirtuoos Giorgio Armani
 “Elegance is not about being noticed, it’s about being remembered,” is één van Giorgio Armani’s befaamde quotes. En die is nu, tot groot verdriet, ontegenzeggelijk relevant.  Op…
Pinterest Drop #97: metro aesthetics
Pinterest Drop #97: metro aesthetics
Pinterest is een onderschat fenomeen. Deze inspiratiesite heeft alles om jou te inspireren voor een onderdeel van leven: van mode tot interieur en van lifestyle-tips tot reiscontent.…