Iedere man heeft een koffiemoment nodig, en zo fix je dat

Food & Drinks

Koffie maakt ons leven beter. Véél beter. Op donkere dinsdagen op kantoor en op een zaterdagochtend met krantje in je favo espressobar. Maarrr, waar je écht blij van wordt is een koffiemoment thuis. En ‘goede’ koffie in huis hebben is letterlijk onmisbaar. Vooral in ‘deze tijden.’

Perfetto koffiemomenten: gun jezelf goede koffie

De tijd dat je als student koffiepads in huis haalt is gelukkig voorbij. Veel koffie hoef je ook niet meer te drinken, als het maar goede koffie is. Het wondermiddel is namelijk goed voor je gezondheid en alleen al door de geur word je gelukkig. Met koffie geef je jezelf even een moment van rust. Je relativeert op dat moment je werkzaamheden of pakt jouw dagdroomsessie. In de volksmond gaan we dit voortaan een ‘perfetto’ koffiemoment noemen. Iedere dag weer…

Foto: De’Longhi

Italiaanse koffie: áltijd +1

En daar hebben we De’Longhi voor. Het koffiemerk onderzoekt door middel van passie (en moderne technieken) hoe ze met koffie jouw leven makkelijker kunnen maken. Met één druk op de knop krijg je een koffiemomentje waar je naar hunkert op een zware dag.

Koffie kan mensen uit de dagelijkse sleur halen, zéker als het makkelijk, extreem goed en divers is. De sleutel tot dat resultaat: volautomatische espressomachines en verse koffiebonen. Wanneer goede koffiebonen de geavanceerde machines van De’Longhi ontmoeten, kan niemand nee zeggen tegen een bakkie.

Oscar-waardige koffie

Als je denkt aan Oscarwinnende acteurs, dan denk denk je aan de echte vakmensen. Hét ultieme voorbeeld? Brad Pitt, of course. Mannen op zijn niveau verdienen ook Oscar-waardige koffie. Brad belichaamt de geest van De’Longhi: gedurfd en internationaal, maar ook verfijnd en elegant. De Amerikaan kan acteren en produceren als geen ander, maar is ook een milieustrijder, een kunstverzamelaar en een designliefhebber. Toch blijft hij zichzelf, waardoor hij iconisch én authentiek is tegelijkertijd.

De Italiaanse koffiemakers ademen die eigenschappen ook. Ze blijven verbonden met hun roots: de typische Italiaanse passie voor harmonie en elegantie, maar toch toegankelijk.

Het is bijna niet in woorden uit te drukken. Wel in beelden. Samen met Oscarwinnaars Linus Sandgren (cameraman) en Justin Hurwitz (componist) werkt Brad Pitt in deze brute video toe naar zijn ultieme manier van thuiskomen: een ‘perfetto’ moment.

Volautomatische espressomachines

Goede koffiebonen zijn belangrijk, maar een volautomatische espressomachines is onmisbaar. We zetten de paradepaardjes van de Italianen oprij voor je:

Magnifica

Italiaans design pur sang. Een espressomachine die een verfijnde noot toevoegt aan je keuken. Je zet koffie met één druk op de knop (van espresso’s tot cappuccino’s). Met het Twin-Shot-systeem zet je zelfs twee kopjes tegelijk.

Dinamica

Met deze machine krijg je de luxe koffiepauze die je verdient. Het gestroomlijnde ontwerp, de touchknoppen en het LCD-scherm zorgt voor een hele ervaring, telkens weer. Je hebt de optie om je favo koffie op te slaan. Een beetje zoals de barista precies weet hoe jij jouw koffie graag drinkt.

PrimaDonna Soul

Deze dame gaat nog een stapje verder. De naam alleen al voegt een Italiaanse sfeertje toe aan je keuken. Je selecteert jouw koffie door middel van een kleurentouchscreen en via een app kun je alles personaliseren. Liefhebber van schuim? Dan gaat het LatteCrema-systeem jouw leven beter maken. Hierdoor krijg je namelijk romig, compact en langdurig melkschuim op de perfecte temperatuur.

Maestosa

De Maestosa is hét summum onder de volautomatische espressomachines. Geavanceerde technologie in combi met een verfijnd ontwerp: dit wil je thuis hebben. Iedereen heeft zijn eigen smaak, dus ook op het gebied van koffieblend. Maestosa heeft twee bonenreservoires waardoor je twee verschillende kopjes kan zetten in één keer.

Eén ding is duidelijk: De’Longhi zorgt ervoor dat iedere moderne man een ultiem koffiemoment kan creëeren. Eigenlijk zoals elke Italiaan dat doet. (En Brad Pitt, natuurlijk).

Dit artikel is tot stand gekomen in samenwerking met De’Longhi.
Menu
Total
683
Share