Bavaria toont ballen met Krek Denniel in geniale Bond-reclame

CREDITS: Bavaria
Media

James Bond en drank gaan sinds ’62 hand in hand. Zo bestelt hij zijn martini-cocktail áltijd met de befaamde toevoeging ‘shaken, not stirred’. Daarnaast is bijvoorbeeld Heineken een grote jongen in het 007-concept.

Bavaria neemt het andere biermerk nu op de hak. En dat doen ze met verve.

Zo. Time To Say Bye

No Time To Die is het laatste kunststukje van Daniel Craig. Dit gegeven heeft Bavaria als startpunt genomen voor hun nieuwe campagne: Zo. Time To Say Bye. In deze video laat het merk zien dat, na jarenlang de ster uithangen, Krèk Denniël eindelijk echt kan gaan genieten. De look-a-like van Craig komt volledig in pak thuis, en daar kan hij eindelijk genieten met zijn favoriete bier in de hand: een Bavaria 0.0.

In één woord: geniaal.

Tijd voor nieuw bier

In de video zie je de goedgeklede Krèk Denniël voor een ultraluxe villa uitstappen met een groen flesje (duiden op Heineken of course) in de hand. Dit flesje zet hij voor binnenkomst in de plantenbak. Eenmaal binnen doet hij zijn vlinderdas af, trekt zijn schoenen uit, gaat voor de open haard zitten en opent zijn favoriete alcoholvrije biertje.

Daarna verschijnen de legendarische woorden in beeld: Zo. Nu eerst een Bavaria. 

Florent Renders, marketing manager bij Swinkels Family Brewers, is helemaal in zijn nopjes met de reclame: ”Dit is niet de eerste keer dat Bavaria het bont maakt. Ook in deze video is de knipoog niet te missen.” Hij vertelt dat bij de Brabantse brouwer humor in de genen zit. En dat maken ze meer dan waar met deze campagne.

No Time To Die

De échte Daniel Craig is overigens vanaf morgen te zien in de bios. Ein-de-lijk komt No Time To Die op het witte doek. De film werd uitgesteld en uitgesteld, maar uiteindelijk is er – gelukkig – geen afstel van gekomen. Check hier de laatste officiële trailer:

Menu
Total
1
Share