Manify 2.0: New logo

Media

The Stash

Iedereen wordt ouder. Manify bereikt in mei de gerespecteerde leeftijd van drie jaar, wij worden een jaartje ouder (maar niet volwassener) en ook jij, de Manifiër, bent ook geen 18 meer. Het is tijd om met de tijd mee te gaan en afscheid te nemen van ‘The Stash’. Nou ja, volgens Marco Borsato bestaat afscheid nemen niet, dus we gaan ‘m niet volledig uitzwaaien. Maar echt prominent is ‘ie niet meer aanwezig.

Content

Onze bezoekersaantallen en volgers op Facebook, Instagram, Twitter en Snapchat, zijn de afgelopen tijd flink toegenomen. Maar daarbuiten zijn we qua content ook een stuk gegroeid. Content waar we trots op zijn en waar het nieuwe logo een stuk beter bij past!

Manify 2.0

Er zitten veel mooie dingen aan te komen, waar we geen drol over gaan loslaten natuurlijk. Maar we kunnen je verzekeren, het is geen kattenpis. Blijf ons volgen en you will merk it vanzelf!

Vanaf maandag 14 maart zal je het nieuwe logo bovenaan onze website zien prijken! Dat wilde we even melden. En denk erom hè, Play Hard!

Menu
Total
0
Share