De 10 meest sexy Super Bowl reclames

De Super Bowl is weer achter de rug en eigenlijk is er altijd veel meer te doen over de commercials, dan over de wedstrijden zelf. Merken krijgen de uitgelezen kans om stunten met vette of juist hele verleidelijke reclames. Ze moeten wel van goede huizen komen, want ze bereiken er zo’n 120 miljoen mensen mee. De internationale merken mogen dan ook diep in de buidel tasten om zo’n kort filmpje te bekostigen. Om het uit te kunnen zenden, tijdens de Super Bowl, ben je al snel 130.000 euro per seconde (!) kwijt. Dus na een reclame van een halve minuut ben je al snel zo’n 4 miljoen euro lichter. Daar komen de kosten van het maken van de reclame nog bij. In bijna alle commercials schitteren internationale sterren, zoals Eminem, Kim Kardashian en (our favorite) Kate Upton! Dit kan ook al snel in de miljoentjes lopen!

Verbannen Super Bowl commercials

Aan de reclames zitten wel veel richtlijnen. Je weet, Amerika is hypocriet preuts, dus als er maar een milimetertje tepelhof te zien is, wordt de reclame verbannen! Maar, eigenlijk, maakt dat helemaal geen drol uit, want hoe verleidelijker de reclame is, hoe meer views op internet. Waardoor je uiteindelijk ook miljoenen mensen bereikt, zonder dat je uitzendkosten betaald. Zo is de verbannen hamburgerreclame, met MMB Charlotte McKinney, al dik 8 miljoen keer bekeken op YouTube!

De meest verleidelijke (verbannen) Super Bowl reclames

Nina Agdal voor Carl’s Jr.

Kate Upton voor Game of War (teaser)

Cinday Crawford voor Pepsi

Victoria’s Secret

Paris Hilton voor Carls Jr.

Sarah Jean Underwood en Emily Ratajkowski voor Carl’s Jr.

Scarlett Johansson voor Pepsi

https://www.youtube.com/watch?v=W7ivSdvc4S0

Charlotte McKinney voor Carls Jr.

https://www.youtube.com/watch?v=4WTA_8waxTo

Kate Upton voor (natuurlijk) Carls Jr.

https://www.youtube.com/watch?v=IcricI2H4dE



ESSENTIALS



MEER ESSENTIALS